Saturday, April 11, 2009

It's Been A While

Wah dah lama aku tak meng'hapdet' blog ni, many things happen since my last entries. I got my new lappy sebab kerja skang nak kene pakai laptop (ye ker?) and laptop company blom smpai lagi. It have been 5 months aku keje kat sini and aku enjoy keje sini. Pi keje naik lrt jer. Tak serabut, sambil boleh usha2 huhuhu.

Malaysia kini telah berubah tampuk pimpinan, new PM and his new cabinet. Tun Mahathir pon dah masuk UMNO balik. MECD dah tak ada. Sama2 kita tengok angin perubahan Malaysia dibawah pimpinan baru.

Cuaca pun skang ni asyik hujan tak kira masa, tengah elok panas tiba pulak hujan. Housemate aku cakap sebab La Nina. Lantak kau la, La Nina Ke El Nino ke janji aku bahagia. Hehe.

Lagi satu, fasal KPLI. Hari tu dah pergi peperiksaan MTEST dia. Kalau dapat tak tau macam mane. Berbelah bahagi pulak. Sayang nak tinggal company aku ni. DPLI nyer exam belum ada panggilan. Kalau dapat panggilan PTD aritu best jugak. Haish!

No comments:

Post a Comment