Wednesday, April 15, 2009

Pizza Teksi Kuning


Yellow Cab Pizza, lunch bagi memenuhi nafsu makan aku untuk hari ini. First time makan Pizza ni, selalu dengar member cakap pizza sini sedap. Aku selalu lalu lalang depan premis diorng ni mase belajar UniKL dulu, premis berdekatan ngan station LRT Dang Wangi. So ni ape yang aku ngan opismate aku melantak:

1) New York Finest Pizza
2) Manhattan Meatlovers Pizza
3) #4 Cheese Pizza
4) Twice-Baked Potato Halves


Pizza apekah?




Twice-Baked Potato Halves



Pizza diorng ni korang boleh pilih 3 saiz mengikut nafsu korng. Die ade 10", 14" ngan 18". Korang akan menangis laa makan pizza diorng. Sedapp giler! 2 thumbs-up beb! Twice-baked Potato Halves tu pon sedap! Aku siap tapau New York Finest Pizza 18" lagik. Huhu..

Mr.Y and Miss Z kekenyangan, kesukaan



Ape yang aku paling suke kat sini adalah trademark diorng. Vespa Kuning!. Diorng delivery pizza pakai vespa beb. Cun giler! Lepas ni meh laa reramai belanja aku ini pizza.

Mr.X, YCP's delivery boy



1 comment: